FOLLOW HOME

♛JAR OF HEART♛ ;
huwaaaa ;'(
30 November 2011 • 12:08 am • 0 comments
my sis na pindah ? bia betikk ? ouh tidakkk ! aku tk PERCAYA lahh ;'( hm . korang tahu aku daa anggap dia macam kakak kandung aku sendiri tahu .. maklumlah aku kann tk dek kakak . tapi bila aku rapat dengan dia aku dapat rasakan kasih sayang seorang kakak . sumpah cakap ;'( dia sorang jea paham aku . tyme aku nanges dia yg selalu pujuk aku , pelok aku bagi semangat kat aku . dia jugak yg selalu dengar masalah aku .  aku ? tyme dia nanges tyme dy storyy prob dia kat aku apea yg aku boleh buadd ? aku hanya cakap " daa lahh tuu kakk . bia jea kann dia tuu . jangan nanges lagi , bongok aa dia tuu , hishh " tuu jea . sumpah cakap aku pun kadang-2 rasa bersalah dengan dia . aku tk pandai pujuk . kalau dia nanges depan aku aku susah hati tahu ? aku rasa sebersalah sbb aku neh tk pandai na pujuk . tk bagi dia semangat . arghh ! i'm so stupid . damn ! nnti kalau dia tk dek kat sini dengan sape aku na gurau ? dengan sape aku na bermanje ? humm . sedih-2 . i'll missyouu sis . don't forget me okey ? ILOVEYOUUMUCHMORE  ♥ ♥ 


P/S; tk boleh nak sambung storyy , terlalu sebak . maybe bagi korang biasa . bagi aku TAK ! aku neh mmg cengeng . terlampau kuat menanges . even perkara sekecil kuman pun aku boleh menanges . tk pecaye ? tanye membe yg rapat dengan aku . yg tk kenal aku mesti cakap aku MENGADA -,-"


PASTFUTURE
DISCLAIMER;
Welcome peeps :) Thanks for coming into my blog. Do come, do read, do talk. If you don't mind follow me too :) Don't forget to come again okay! hate COPYCATS, BACKSTABBERS, SPAMMING and ANY TYPES OF CHILDISH ACTS. Understand? Thankyouuu :) have fun baby!

SHOUT HERE!;

DO COME, DO TALK, NO HARSH WORD HERE :)

OTHERS;

>> Bittersweet
Daisypath Anniversary tickers

>> SPM Result
date: 20MAC2014
at: 9.00 a.m

HISTORY;