FOLLOW HOME

♛JAR OF HEART♛ ;
kesewelanku+kejakunan -,-
28 November 2011 • 2:54 am • 0 comments
huhh ! penat gilaa hari neh bercampur senang hati + sakit hati :) hee . okeyy ! pukul 7 suku tadi aku kua uma . mmg nantowk gilaa lahh . then tetibe cousin aku ajak buadd kek . yea lahh . dari hari tuu lagi aku cakap kat dia yg aku na belajar buadd kek . yeahh ! finally :D bess doe ! aku engad bosan , bila daa buadd , bessnya . kek yg pertama aku buadd ..... see the picture below :)

neh bahagian atas kek tuu . 

neh pulak bahagia bawah .. HANGUS ! -,-

see ! kelaka kann ? HAHA , maklumlah budak baru belajar lahh katakann =P

petang pulak buadd kek yg kedua . kek kedua pn hangus gakk , tapi kali neh agak keras , bhahah , soryy . tk dek pic lahh . aku amek tadi . walaupun hangus tapi sedap tao :) rugi kalau tk cuba . hehe


malam pulak ,, dengan tunjuk ajar cousin aku , aku follow balik step yg dia ajar aku .. buadd tanpa cikgu .. waa ! adea peningkatan kodd . lawa . baru adea rupee marble cake . yg kali ketiga neh , aku buadd nan adek aku && cousin aku lagi sorang (  Mish Shera  ) hehe . kali neh lawa doe . berbeza dengan kali pertama andd kali kedua :) 

see ! berbezakan ? huhu

okeyy ! neh tyme kiteoang buadd kek dari rumah maklong aku sampai ke rumah maklang aku :)





__________________________________________________________________________________

okeyy ! now tuka topik . tadi aku bukak fb sengal tuu . then tetibe adea lahh sorang minah neh (tk pelu tahu bukan nyusahkan kau pn) err ! silap aku jugak tk terpker na capture screen time dorang tengah chat tuu , aku dapat bace separuh jea . kenapa ? sbb dia seorang HIPOKRIT ! depan lain , belakang lain . yeahh ! that him . aku cakap apa yg aku engad jea lahh okey .. 

minah : bagitahu awek kunk ( err ! aku rasa skrip neh tk berape na betol . aku lupee lahh . adea banyak lagi )
dia : shhh , jangan lahh ! ( hm , sumpah tk engad .aku engad separuh jea . coz kepala hotak aku neh malas daa na berfikir )

skrip tuu maybe rekaan , tapi apea yg dorang chat dengan aku maksudkan sama jea kodd -,-" berape kali ntah aku na cakap nan dia . kalau na chat nan perempuan aku tk kesa , tapi adea batas .. tk paya lahh del bagai . sekurangnya dia jujur dengan kita kann ? hurm . kalau daa del sume tuu apea maksudnya ? dapat pulak aku baca chat kat atas tuu .. haihh ! bengang gakk aku . who is the FUCKIN BITCH ???? 







nasib baik aku baik . kalau tk aku papar jea gambar dorang neh -,-"


PASTFUTURE
DISCLAIMER;
Welcome peeps :) Thanks for coming into my blog. Do come, do read, do talk. If you don't mind follow me too :) Don't forget to come again okay! hate COPYCATS, BACKSTABBERS, SPAMMING and ANY TYPES OF CHILDISH ACTS. Understand? Thankyouuu :) have fun baby!

SHOUT HERE!;

DO COME, DO TALK, NO HARSH WORD HERE :)

OTHERS;

>> Bittersweet
Daisypath Anniversary tickers

>> SPM Result
date: 20MAC2014
at: 9.00 a.m

HISTORY;