FOLLOW HOME

♛JAR OF HEART♛ ;
hepy ever after =P
13 December 2011 • 5:16 pm • 0 comments
tk dek kena mengena dgn tajuk diatas....


hee, tetibe keluar dari kepale hotak aku neh na buadd satu storyy.. okeyy! apakah? na dga kea aku storyy? tk bess pn =P HAHA! mengarot sudeh -,- er, apea tgu lagi, lets go.. jom bace :)


korang engad lagi tk storyy yg aku wrote dulu? alahh! about Amir && Nadia.. engad tk? hm, kalau tk engad tk pea.. meh aku tolong engadkn.. KLIK SINI .. so? cam mnea? daa engdkn? hee, sebenanye entry aku pada hari neh adea kene mengena dgn kisah dorang but yg berbezanya totally about me,, aku tahu korang tk paham.. but buad-2 paham sudah lahh okeyy!


skunk neh aku na kaitkn diri aku dgn si Nadia neh.. sikap aku dgn Nadia sama jea.. juz adea beberapa perkara yg berbeza.. Nadia neh tk pena layan laki lain,, bayangkan? off coz dy tk pena pandang laki yg cube ushar line dy kann? sedangkn aku?? hm, layan? juz sebagai seorang kawan jea lahh.. tk pena lebih pn.. bab pandang neh soryy to sayy larh.. aku mmg tk pandang laki lain.. bila dorang pandang aku, aku buadd don't know jek .. sbb tuh lahh ramai orang cakap aku sombong.. ehh !! suke hati aku lahh -,-" kadang-2 aku buadd muka then pegang membe aku kuad-2.. but start from now aku na jadi mcm Nadia sepenuhnya boleh?? aku dah tk na layan, lepak or papea jea lahh yg berkaitan dgn laki lain selain my boyfyy && my family..


aku dah janji yg aku akn setia, sayang, cinta dekat "MOHAMMADSYAFIQMDNUAR" jea.. sumpah aku cakap, aku sayang gilagilaa kat dy.. syg tuh tk kann pena puda selagi dy setia, sayang aku && tk bergedii dgnn betina lain.. andaikata dy curang dgn aku onemoretimes,, gentle aku melalak mcm sawan babi.. sakit hati,, hancur berkecai.. sbb dy dah janji && sumpah bagai kat aku mcm-2 && aku akn engad janji && sumpah tuh sampai bila-2.. tapi kalau dy dah curang aku tk kn terime dy balik even aku sayang dy.. aku tk na diperbodohkan && dilayan mcm sampah.. aku bukan STOK PAKAI BUANG kau okeyy! if dulu dy curang, aku teros terima laki lain.. kalau aku terima laki lain pn tnpa perasaan cinta tk dek guna jugak kann?? seriouslyy,, aku neh jenis cepat bosann bila kapel.. ntah kenapa dgn si sengal neh aku berubah.. hm, but kalau kali neh dy curang dgn aku insyaallah aku tk kn carik laki lain && aku tk kann terima dy lagi dalam idop aku.. aku na single mingle jea.. better focus study daripada melalak siang malam kann ?? 


tapi aku selalu doa agar umur aku dipendekkan.. stupid ryte?? hm , aku tahu lahh ahklak aku neh tk sebaik mane.. tapi lebih baik mati daripada idop asyik buadd dosa.. betol tk?? semua manusia tk dek yg sempurna sering melakukan kesilapan termasuk aku.. aku dah cuba na ubah diri aku tapi ntah lahh.. aku terlalu asyik dgn kehidupan dunia yg sementara neh.. aku na sangat berubah.. korang tolong doakan aku yee agar aku cpt berubah :') haihh ! tk pasal-2 dapat bace ceramah free kat sini.. sambung balik storyy tadi..




hm, tk lama lagi dy na pegi sambung belaja dekat terengganu.. seriouslyy! kalau boleh aku tk na lepaskan dy pegi belaja jaoh-2.. aku takodd dy jadik cam Amir.. err! tk suka.. tapi na buadd cam mnea belaja lagi penting.. untuk masa depan kita jugak nnti kann..  hm, youu dga sini sygg ea,, " kalau youu na menggatal dgn perempuan lain tunggu i mati dulu tao" i sayang youu sngtsngt! i hopes youu not like other boys.. i hopes youu not betrays our love.. hmm


PASTFUTURE
DISCLAIMER;
Welcome peeps :) Thanks for coming into my blog. Do come, do read, do talk. If you don't mind follow me too :) Don't forget to come again okay! hate COPYCATS, BACKSTABBERS, SPAMMING and ANY TYPES OF CHILDISH ACTS. Understand? Thankyouuu :) have fun baby!

SHOUT HERE!;

DO COME, DO TALK, NO HARSH WORD HERE :)

OTHERS;

>> Bittersweet
Daisypath Anniversary tickers

>> SPM Result
date: 20MAC2014
at: 9.00 a.m

HISTORY;